marți, 21 mai 2013

Cine o ajuns sa ma fure, LOL!

Blogu lui Mafios_X !: Ma fura? DA!

Daca nu stiti despre ce este vorba, intrati pe linkul de mai sus.
Acum totusi, este prea culmea, uitati de la cine face lumea bani si cine o ajuns sa ma copie, ce copii de 12 ani sunt cu domeniu .ro.

Mie imi este si mila sa-i cer bani acestui pusti pentru un script 80% scris de alte persoane care, daca eu scriu la status ( un simplu statut pe YM ) CacatMare, el il scrie la fel, CacatMic, deci ca sa va dati si voi seama CINE O AJUNS SA AIBE SITE SI SA-MI COPIEZE ''SITEUL'' !

Sa lasam deoparte ca o ajuns sa-mi comenteze pe blog si fostul meu "picciotto", din stafful meu care, cand a vazut ca am uitat sa-mi achit un domeniu l-a si cumparat el, credea ca va ajunge la inaltimea comunitatii mele, s-a cam inselat, acusi se inchide si aia din lipsa de alocatie.
PS* eram sa uit ca las deoparte si pe alalalt care se ataca si ma injoseste pe mine prin comentarii, eu raspunzandui doar pentru ca imi este fan, el este pe blogul meu si nu eu la el, funnnyyyyyyyy.

Sa revenim la pustanul cu siteul copiat, luati o poza :




Frumos! =)))))
La varsta lui imi luam viva si ola de la magazin si un pahar de suc, nu domeniu, gazduire si sa-mi platesc si un scripter care, nici ala nu vine cu originalitate ( scripterii deobicei, cand ii contactezi iti spun, nu-mi zice ca vrei ca siteul X, tu-mi zici ce vrei iar eu fac cu originalitatea mea ) si pe deasupra cu chestii de prin alte scripturi, el doar modificandu-le.
Ma astept, sa se ia de scrisul meu ne-gramatical (o recunosc, sunt plecat din tara de foarte multi ani si nu pot avea cunostintele tale, care, si tu la randul tau scrii de mama dracu si totusi din cate stiu mai dai si pe la scoala =)) ) !

Hai ura si la gara, citat Bulanciu din www.ungurubulan.ro ! ;)


12 comentarii:

  1. Deobicei cand corectezi pe cineva inseamna ca vrei sa schimbi subiectul , ca pentru tine e unul deranjant.. cumva te simti jenat ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totusi nu inteleg la cine te referi aici ?! :)

      Ștergere
    2. Un "anonim" postase ceva legat de gramatica ta...

      Ștergere
  2. "La varsta lui imi luam viva si ola de la magazin" - Phaha, BINE ZIS!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si daca iti copiaza site-ul care e problema? Ai tu drepturi de autor pe ce lucrezi? Nu cred . Oricum daca tot te lauzi atat cu site-ul tau, promoveaza-l si f-al mai bun decat ala, sa ai lume pe el etc etc .. site-ul acela nu rezista mai mult de 2 - 3 luni maxim ... crezi ca esti singurul care pateste asa cu copii astia de 12 - 13 ani ? Tu veziti de munca ta, promoveaz-o si fa-o cunoscuta si gata ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am spus nimic despre drepturile de autor, aici este vorba doar de bun simt, creativitate etc etc.

      Sunt foarte deranjat cand cineva copiaza ceea ce am facut eu,ceea ce incerc eu sa dezvolt. O fi sau nu un defect, ma exprin pe blogul meu, si cred ca am tot dreptul macar atat.. :D

      Ștergere
  4. Eu unu il stiu pe CatalinU ala numa de furat e bun si de pus cap la cap 2-3 scripturi si mare creator..

    RăspundețiȘtergere
  5. Multe comentari prost gandite.. Un om fara caracter e CatalinU = un copil fara viitor care fura si motifica cevate chestii si paia gata e facut de mine SCLAVULE !
    gamestats.ro/vote.php?p=votare&sv= (Traiasca Eu (expertcs.info)) daca nu erai 0 si multe altele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e 1. =))
      peste 80% este scris de altii. Bravo Stefan ca dai cartile 'si mai pe fata' !

      Ștergere
  6. Bv pentru tot ce ai realizat. Fii mai tare de atat ca poti. PS: stiu cum e sa te chinui sa faci cun un site. Si dupa sa ramai fara el

    RăspundețiȘtergere

Modereaza-ti singur limbajul! :)