joi, 16 mai 2013

Experienta mea cu e-Bay

Totul s-a intamplat Marti, pe 14 mai (acum 2 zile), mai detaliat, era noaptea. Ajung frumos pe la ora 1-2 noaptea acasa si intru pe internet.
Vazand noul cablaj din masina si boxele adaugate + noul castofon am zis, vreau si un sub cat sa-mi faca un masaj la spate.

Zis si facut, intru eu pe e-Bay, caut ce caut (pentru prima oara pe acel site), totul frumos, dau de niste boxe frumoase, dar frumoase, scria 9,99€ si un chenar (era care ofera mai mult), jmcherul de mine credea ca, daca ofer mai mult il pot cumpara pe moment dar, nimic, adaug acolo 35€ si, vad ca nu pot cumpara si ca expira in 5ore.
Mai caut, mai caut, iarasi dau peste alte boxe dar tot cu oferta, mai bag si aici o oferta si, iarasi nu-mi apare CUMPARA ACUM. 
Mai caut mai caut, si dau peste ceva care din prima aprea butoul de cumparare, cumpar bag date tot si plec la culcare.
A 2a zi dimineata ca sa intru pe mail si sa gasesc 3 persoane, toate 3 cerandu-mi detalii cand platesc etc etc.... eu, numai stiam cum sa le spun ca deja am cumparat deja (ultimele boxe). Nimic de facut, banii si iar banii ca aia de la e-bay ma vor contacta si ca nu este voie sa fac asa ceva, de parca am dat in cap, eram nouletz pe site si nu stiam.

Intr-un final am discutat am discutat si m-au inteles si au facut o contestatie unde ca motiv au pus ca am gresit produsul si am scapat.

Deci aveti si voi grija cand faceti o oferta sa fiti siguri ca asteptati si in caz ca, castigati, sa cumparati! :))

Acum, nu ramane decat sa-mi astept ultimele boxe :






Ajuta-ma si distribuie pagina pe GOOGLE PLUS(aveti butonul mai sus), va multuesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Modereaza-ti singur limbajul! :)