duminică, 22 septembrie 2013

Comunitatea oficiala de Minecraft din Romania



Revin cu o noua postare in legatura cu siteul minecraft-romania.com!
Nu stiu daca stiti cu totii dar comunitatea mea de Minecraft, www.minecraft-romania.com a devenit oficiala Romaniei dupa cum am postat si pe facebook de pe 10 septembrie(2013).
Dupa 2 ani si ceva de munca impreuna cu echipa, intr-un final am ajuns si pe pagina celor de la Minecraft.NET(siteul oficial de Minecraft).

Din auzitele mele, plagiatorii comunitatii si dusmanii, bineinteles, incep deja sa-si dea cu tastatura in cap si incearca sa ma dea jos.(atentie mare, echipa mojang nu da importanta la toti mucosii)
Mesajul meu pentru aceste persoane este acesta:

BUCURATI-VA DE MINECRAFT-ROMANIA.COM, unica comunitate oficiala, si prima bineinteles, din Romania afisata pe Minecraft.Net.
Nimic mai mult, spor la plagiat si plans in continuare! :))

Ajuta-ma si distribuie pagina pe GOOGLE PLUS(aveti butonul mai sus), va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Modereaza-ti singur limbajul! :)