luni, 17 iunie 2013

"Esti un nimic" - dar totusi se afla pe un site de al meu

Revin cu o noua postare impotriva tuturor haterilor, impotriva tuturor celor invidiosi pe ceea ce am facut si fac in continuare :) !

Cum sa intri pe siteul  meu si sa scrii "esti un nimic, esti un cacat, esti varza si alte vorbe gen" ?
Daca totusi nu sunt nimic, ar trebui in primul rand, cand citesti numele la siteul meu, sau nicknameul meu, nici sa nu apesi, sa iesi nu totusi sa intri, sa citesti sau, chiar sa intri si imediat sa comentezi.

Imi pare bine ca sunt un nimic pentru acesti "hateri", chiar sunt bucuros ca am si acest fel de oameni in spate, ma ridica, ma promoveaza. In timp ce ma urasc, in acelasi timp ma si viziteaza, de aceea le multumesc ca, chiar daca ma urasc in acelasi timp ma urmaresc :)) !

Acest exemplu poate fi dat bineinteles si melodiilor de pe YOUTUBE unde, intra aceste persoane care "spun ca nu asculta manele" si incep sa injure. Daca nu asculti acel gen, cum mama dracului ai ajuns pe acea melodie? Mouseul a apasat singur pe melodie? Posibil sa ai un mouse manelist.

PEACE&LOVE! :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Modereaza-ti singur limbajul! :)