miercuri, 19 iunie 2013

De ce oare se spune asa?

Majoritatea celor plecat din comunitatea mea (cine nu o stie, este minecraft-romania.com ) spun numai ca am profitat de ei, ca m-am folosit si apoi, 'hop' un sut in fund si pa.

Sa recapitulam putin situatia.. cand am deschis comunitatea, majoritatea erau 20% capabili in Minecraft, majoritatea postau raspunsuri la ajutor doar de dragul de a posta, dar fara a gandi problema celui care a postat...niciodata nu am spus nimic, am lasat pe fiecare sa ajute cum a putut. Majoritatea, si cand spun asta ma refer la peste 70% persoane au invatat Minecraft la noi, totul a fost gratuit, am investit sute de euro la inceput in dedicate, impreuna cu niste prieteni de ai mei.

Bun, sa vedem cine a plecat.

Giuseppe, de ce si ce a fost! 

A inceput generatia plecarilor la acum 1 an, cam asa, cand Giuseppe (il cautati pe forum), vreau sa specific ca am avut multa incredere in el, a furat contul nostru de hosting. Avea datele pentru a putea administra si el cand eu nu eram. A schimbat parolele si, omul a deschis un domeniu nou, a luat ceva baieti(copii !!!) din comunitate si, hop, cand vin acasa gasesc serverele pe alt domeniu ( nume.domeniu-nou.ro ).

Eu nu prost!!!
Am avut noroc, eram in Romania, am inceput imediat sa-i scriu, sa sun la firma si deja inceperea unei DENUNTE la politie ( chit ca ma costa ceva, nu ma interesa, doar sa le dau peste bot la copii ).
Am sunat la firma, am explicat tot, daca nu eram ajutat de ei, sunam la politia. Toate conturile, toate datele erau pe numele MINECRAFT-ROMANIA. Firma a inteles totul si nu a vrut sa mearga mai departe si ne-o dat contul, asteptand o actiune a lui Giuseppe pentru al suna si eventual discuta cu el de ce a facut asta.
Intr-un final am rezolvat personal cu Giuseppe care si-a cerut scuze si nu a crezut ca se poate merge atat de departe pentru un cont personal!

Acum, mai vad persoane care in continuare ma urasc, care incontinuare mananca 'cacat' pe unde apuca.

Stunt3r, de ce a plecat Stunt3r?
Stunt3r, baiatul nu este atat de prost. Nu pot spune ca nu ne-a ajutat, da, a ajutat comunitatea CA HOBBY, nu ca dupa sa scoata ochii. Baiatul, dupa un timp, l-a batut inteligenta si mai tare si ce a spus, hai sa aprofit, ca astia's prosti. Lua giveway din concursurile noastre sau ce mai ofeream noi si-si promova IN GREU canalul sau de YOUTUBE ( ceea ce pe atunci era un abuz si incalca un regulament ). Au fost cateva semnalari dupa care el... s-a cam saturat si a inceput sa faca prostii contra comunitatii.. nu are rost sa mai continui, conteaza doar de ce a inceput aceasta cearta si de ce acum el ne 'uraste' ! :)

OHO, ca am mai primit ceva, de la cineva :>>> !!!

http://i.imgur.com/mLWSsWW.png 
poza spune tot, comentariile spun totul, iar el, se da de gol in cam tot.

Oare care a profitat???? Eu sau el?? =)))) Acum la mintea prostului...el a profitat de VIZITELE DE PE SITEUL NOSTRU PENTRU VIEWS youtube, pentru like, pentru subscribe SI NU IN ULTIMUL RAND  DE GIVEWAY DE LA NOI, CEREA LIKE SI SUBSCRIBE, APOI, POSTA CU UN ALT CONT SI SE AUTO-PREMIA PENTRU A AVEA IN CONTINUARE PREMIUL (spun astea din auzite =)) ) !
ahahhahahhahah =))) trollolololo :D

Bai, eu daca castig la loterie, las locul de munca, daca nu, muncesc ce naiba, asta e, asa si el, daca nu avea acei subscriberi obtinuti de la noi, nu pleca, asa a inceput totul, primii subscriberi, primele videoclipuri, toate facute pentru MINECRAFT-ROMANIA.COM SIII IN MINECRAFT-ROMANIA.COM !

Acum e fericit omul, bineinteles, scoate ceva dolarei din youtube, la noi nu scotea pentru ca se facea din hobby.. imi pare bine ca te-am ajutat sa-ti castigi o paine pe luna!! :*

AH, si despre bani, numai bani avem in cap? Oare de asta donatiile merg in zoar direct si nu se pot scoate de acolo ? Oare de asta ajutam pe cei care nu au destui € pentru a plati serverul mai departe? Oare de asta webhostul este platit in alta firma din banii mei, la 6 luni?? Si stai linistit, nu am webhost ca al tau(comunitatea unde esti tu) la 1€ luna, pentru ca pe mine webhost la 1€ numai reuseste sa ma gazduiasca.


AndreyNUMASTIUCUM, de ce si asta?
Asta nu stiu, poate pentru ca are inca mentalitatea unui copil. Eu detineam minecraft-romania.com si inca o extensie. Dintr-o mica neatentie am uitat re-achitarea domeniului si m-am trezit ca baiatul deodata s-a mutat pe domeniul sau.. toate serverele lui fiind la fel ca serverele noastre ( daca noi avem fun.domeniu.com el are si el fun.domeniulsau.ro ) :)) !
Poate el a visat ca va intrece domeniul nostru, ca ne va intrece comunitatea, dar, s-a cam inselat amarnicat, il las in continuare sa spere..stii cum e, lasa copii sa viseze, macar atat :D!
Bineinteles ca si el acum mananca cacat ca m-am folosit si de el si ca am mancat din 'poala' sa, ca el a creat 99,99% din tutoriale, ca el a facut tot maa si ca l-am folosittttt !!!! Sa intelegeti ! :)))

Restul care au plecat, acum imi trimit pm sa-i iert, bineinteles aici se discuta in staff, daca stafful doreste sa-l iertam bine, dar majoritatea nu vor ! :D

NU AVEM NEVOIE DE COPILANGERII, DESCHIDETI-VA COMUNITATE, VA CUMPAR EU NUMAI PLECATI CA M-AM SATURAT DE VOI ! :))
PS, in continuare astept critici de la astia 2 de sus, mancati cacat pana va explodeaza stomgelul :(.

[ comentariile voastre vor fi sterse daca este nevoie, nu am nevoie de voi pe aici, am dorit sa explic totul pentru cine nu stie si este de la noi, nu pentru a va invita la comentat pe voi 2, fanilor ]

(ps, scris la repezeala, deci pot fi intalnite greseli la scris, sorryyyyyyyyyyyyy)

3 comentarii:

  1. Mai sus,Mafios a descris adevarul si numai adevarul.Nici o minciuna si nimic neadevarat. Mi-a placut cum i-ai ironizat pe baietasi "pentru ca pe mine webhost la 1€ numai reuseste sa ma gazduiasca.
    " cu asta m-ai cucerit. :)) .

    In rest,sa ii lasam in pace.Nu avem nevoie de copii prosti in comunitate.Sa fie sanatosi.

    LDV.

    RăspundețiȘtergere
  2. A stiut ce sa zica, si i-a adus pe baietei la tacere. Da faza cu YOUTUBE, m-a terminat. Cum de pu*a mea sa faci asa ceva>?

    RăspundețiȘtergere
  3. Stunt3r nu e prost..
    Daca nu ati fi asa orbi v-ati da seama cate a facut pentru voi iar acum asa il rasplatiti? #respect IMSTUNT3R

    RăspundețiȘtergere

Modereaza-ti singur limbajul! :)