miercuri, 26 iunie 2013

Ce comunitati de copii lipsiti de creativitate!!

zAndrey, asta de vine si-mi mananca mie cacatul pe aici pe blog si zice ca m-am folosit de el, nu stiu care pe care pana la urma se foloseste de cine pentru ca tu, ai footerul meu =)))

Footerul meu de aproape 3 ani de zile :

Footerul tau (forum de nici 1 an ) :

Sa numai zicem de imaginile YouTube, Facebook Steam si Yahoo care si ele sunt copiate tot de la noi..


Copil prost, creste si taci si numai manca cacat ca eu m-am folosit de creierul tau de copilandru.






:D m-am distrat pe postul asta.

13 comentarii:

  1. Tu esti retardat putin , asa de felul tau , asa e ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Du-te pupa la zandrei funduletul, ca intre copii.

      Ștergere
    2. Daca ai 18 ani inseamna ca nu esti copil? Eu am 17 ani, si sunt cu mult peste limitele tale de gandire... Cum sa iti pui numele "MAFIOS"? Serios? Mno... Mentalitate de copil, ce sa-i faci? :P

      Ștergere
  2. Diferenta dintre forumurile noastre e ca eu am 4.500+ vizitatori unici pe zi (http://www.t5.ro/trafic/69417083/), tu nici macar 3.000 nu ai (http://www.t5.ro/trafic/47267252/). Prin urmare poti sa sugi pula tuturor. Nici macar tupeul sa vorbesti pe skype cu mine nu ai.

    Ciao.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De asemenea, mai e o diferenta. Eu am 4 servere full, tu nu ai nici unul. Imi place ca te stradutesti, dar faptul ca nu ai terminat nici macar liceul si ca esti prost de puti nu te ajuta :D.

      Ștergere
    2. De asta comunitatea www.minecraft-romania.ro este cu mult peste cacatul de www.minecraft-romania.com :) (click pe link)

      http://minecraft-romania.ro/mcro.png

      www.minecraft-romania.ro

      Ștergere
    3. Bai copile, degeaba ai tu vizitele si afisarile alea false:

      În total sunt 15 utilizatori conectaţi :: 4 înregistraţi, 0 invizibili şi 11 vizitatori
      Total mesaje 17380 | Total subiecte 2756 | Total membri 2186 | Cel mai nou membru lllSpartacUS


      Iar noi avem urmatoarele statistici :

      In total there are 539 users online :: 56 registered, 1 hidden and 482 guests
      Most users ever online was 895 on 18 Jan 2013, 20:14
      Total posts 74.229 | Total topics 10.594 | Total members 19.957 | Our newest member bendajo

      Am pus puncte sa vezi ca sunt zeci de mii de useri si posturi. :)

      Noi suntem o comunitate oficial de Minecraft si ne axam pe ajutor nu servere, acelea sunt bonusurile comunitatii.

      PS, ai copiat si categoriile, luzere ce esti, un copil care copiaza si injura, atata stie...ah era sa uit, si se viseaza Stefan Cel Mare pe o matura.

      PA, iar esti pe blog? Fan plagiator ce esti, astept sa-ti faci si blog, ca sa fii la fel ca marele MAFIOS_X!

      Ștergere
    4. Wow, ma mir ca nu ai sters posturile, ca pana acuma asta ai facut...

      Mno, eu ma axez pe servere (pentru ca nu vreau banii din site ca tine), sa le ofer jucatorilor un mediu placut jocului. NU cum faci tu :).

      "luzere ce esti", okay, bine zis.

      Ce legatura au userii de pe forum cu vizitele de pe site? De la mine de la site au descarcat jocul 70.000 de oameni, 70.000 de ip-uri unice au accesat SECTIUNEA DE DOWNLOAD de la mine de pe site... la tine ce au accesat? :))

      "PA, iar esti pe blog? Fan plagiator ce esti, astept sa-ti faci si blog, ca sa fii la fel ca marele MAFIOS_X!"

      Marele mafios_x la ce? Multi sunt smecheri intre 4 pereti, tin sa-ti amintesc asta... toata viata ta ai stat refugiat in Italia, si mie imi vorbeai de ROMANIA. Si oricum, daca e sa-mi fac blog eu imi iau domeniu, nu imi fac unul gratuit... ca na, eu nu cersesc bani pe forum si pe facebook ca sa-mi pot plati hosturile.

      In 3 ani de zile cat sustii tu ai strans 19.957 de utilizatori... eu in 4 luni am strans 2.186. Daca facem un calcul simplu, cam cati membri crezi ca voi cand voi ajungea la vechimea comunitatii tale? Daca ai multi membri pe forum asta nu face o comunitate mai buna, ca oricum este infectata numai cu oameni de nimic :).

      Ștergere
    5. Apropo... mi se pare mai trist ca faci postari referitoare la comunitatea mea, in loc sa-ti cresti comunitatea ta :).

      Ștergere
    6. Tu crezi ca daca in 4 luni a mers bine, totul timpul va fi asa? Si ma refeream, la 4.000 de utilizatori zilnici, cam straniu ca doar atatia membri sa ai, si totusi, fa calcul ca comunitatea ta a avut un "start" mare pentru ca a fost un domeniu redirect la minecraft-romania.com.

      Cat despre partea "trista" ca scriu aici... pai este un blog in care imi exprim parerea despre ceea ce fac si, posturi gen, intamplari din viata mea.

      Sa te vad in puteri sa ai un footer original, niste imagini originale si nu in ULTIMUL RAND, NISTE CATEGORII ORIGINALE gandite si aranjate de tine si nu de mine.

      Ștergere
    7. Acum serios , de ce cacat faceti atata tam-tam pentru niste cacaturi lipsite de importanta ? Ti-a copiat footer-ul , nu s-a tuns ca tine sau s-a imbracat ca tine... Daca omul nu are destula imaginatie se adapteaza si el in functie de situatie. Felicitari tie Mafios_X pentru ca ai atatea realizari... ce pot sa spun ? Bafta in continuare si tie si lui zZandrei cu comunitatea lui.

      P.S: Mafios_X ar trebui sa te faci dramaturg :>

      Ștergere
    8. 4 servere full ? umadbro ? serverul tau principal e mai mereu la un sfert din capacitate, eh, oricum, bafta la afiliat servere cu host platit de altcineva, macar minecraft-romania.com are serverul lor principal (fun) FULL cu adevarat.. singurele ore in care am vazut sa fie gol erau 4:30-6:00.. eh viseaza in continuare Zzandrei ca tu numai cand ZZZzzzzz.. visezi sa ai atatia membri ca .com.

      Ștergere

Modereaza-ti singur limbajul! :)