miercuri, 26 iunie 2013

Page Rank - nu inseamna nimic

Vorbeam cu o persoana ( zZandrei, cal cu 2 de ZZ ) pentru ca nah, se dadea zmeu pe aici ca nu-l accept, ca imi este frica cine stie.

Am discutat cu el, cand era vorba de plagiaturile "facute" se schimba subiectul imediat, pana s-a ajuns la subiectul PAGE RANK, ca el este mult mai mare decat un site de al meu (poate) si, am afisat page rankul meu, 3/10 iar el avand un 0/10 si, el este cu mult peste mine iar cel mai interesat din cele spuse de el :

PAGE RANK NU ESTE NIMIC, NU INSEAMNA NIMIC!

Asta trebuia sa o scriu :))).

http://ro.wikipedia.org/wiki/PageRank - pentru cine nu stie ce este un PR!


Si cu asta, el este cu mult peste mine, iar pagerankul meu nu e nimic, e mai mare al lui (0/10)! =))))))

Are siteul Roman, doreste si reprezinta ceva Romanesc si foloseste keyword in limba Engleza si ma pune sa caut Minecraft Download si ca el apare; mai are un proiect deschis si acolo, traduce text din Engleza in Romana, dar mai lasa si cateva cuvinte pe Engleza, sa fie nah ! =))

Pe cine bag eu in seama, Doamne, iarta-ma!
(intr-un final, blocat pe skype, nu am cu cine discuta..)

PS, il astept cu un comentariu pe blog, ca doar nah, se poate sa nu ma viziteze :D

2 comentarii:

Modereaza-ti singur limbajul! :)