joi, 1 august 2013

Razboiul Gamescan.RO ! [ reclamam siteurile ]

De astazi gamescan.ro va pune piciorul in pamant si va reclama toate forumurile si siteurile la propriul hostator pentru continut warez ( cei ce publica sau au orice in legatura cu gamescan.ro ) !!



In primul rand vom RECLAMA la siteurile de reclame ( spre exemplu adsense / emag,profitshare si asa mai departe ) dupa care vom trimite si catre ECHIPA CARE VA GAZDUIESTE!!

Propunerea mea este sa incepeti sa stergeti continutul GAMESCAN.RO! :)


Mai jos voi enumera toate siteurile deja " REZOLVATE " :

1. ultramania.ro - > reclamatie catre profitshare (emag ) & gazda

profitshare a raspuns si a rezolvathttp://i.imgur.com/dJW9a16.png
hostatorul inca nu a raspuns

2. devilz.ro -> reclamatie catre hostator (hostgator)
hostator cu raspuns : http://i.imgur.com/415FsK1.png (am cenzurat numele celui de la suport si idul chatului ,, si da sunt varza cu engleza )

3. lafel.ro -> reclamatie catre hostator
hostator fara raspuns momentan

4. sportivii.ro -> reclamatie catre hostator
hostatorul a raspuns : http://i.imgur.com/5CDPxSX.png (am cenzurat numele celui de la suport)


Lista va continua, urmatorul poti fi chiar tu! Daca cunosti un forum sunteti rugati sa ne contactati sau eventual lasati un comentariu! :)

11 comentarii:

  1. Eu nu vad continut gamescan pe acele site-uri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai ca am inteles eu prost. Nu prea e bine ce fac acesti oameni. Foarte bine ca iei masuri.

      Ștergere
    2. Imi pare bine ca ai inteles si multumesc de comentariu! :)

      Ștergere
  2. Scuze ca ma iau de tine, dar engleza ta e mortala ! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mafios, anul trecut alt razboi, razboiul comunitatiilor , anul asta alt razboi :))

    Semnat,
    JaVaB0y.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anul trecut am castigat, castig si anul acesta.

      Ștergere
    2. Sa speram..Chiar daca am primit ban ca am tradat comunitatea, tot fidel raman.

      Ștergere
  4. ma , daca ar fi sa raportam , ai putea fi si tu raportat ca folosesti tema de gametracker :-j lasa-te ca oricum nu poti face nimic in privinta lor .
    Sunt prea multi , si iti pierzi timpu daca stai sa faci asta toata ziua

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Folosesc tema, da, este trecut la credite clar, dar aia ce sa treaca? gamescan nulled credite gamescan? :))

      Ștergere
  5. Degeaba-ti pui mintea cu prostii... ca tot prosti raman:)

    RăspundețiȘtergere

Modereaza-ti singur limbajul! :)