vineri, 19 iulie 2013

Oare de ce?

Sa revin doar cateva secunde la subiectul ZZANDREI, care, acum ceva saptamani imi zicea pe skype ca, atunci cand o sa am eu vizitele lui atunci sa-l caut ( ceva de genul, oricum, doar un inteles are ) !
Replica mea a fost ca are vizite false si imediat a inceput sa rada nah...ca omul poate! :)))

Acum rad eu, la statisticile aratate de t5.ro :




AHHAHAHAHHHA =)))))))))))))))) bai unaitid steit'ule!! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Apoi la cate vizite false ai, T5 nici nu le-o mai scris, ti-o adaugat un OTHER COUNTRIES si ala esti mai, zmeule! =)))))))))

PS, iti spusesem eu ca la noi, peste 90% sunt vizitele din Romania si adevarate si ca tu nu ai cum sa ai asa ceva, uite ca is 95%+ =))!

Imi place headerul la forum, cam copiata si patea cu lancherul 1.6.2 dar lasa-treaca! =))))

(ps, ai report la google/t5 pentru vizite si afisari false, s-ar putea ca, daca cu timpul doresti adsense sau servicii google pe domeniul MEU(tau) sa nu mai poti :( )
PS2* scoate t5u, pune-l privat numa ascunde-l !!!!!!!!!!! =)))

Hai, acum te-am lamurit si te-am facut de ras, nu ai replica, inghite in gol si bea o cola.

(post scris la misto si fara prea multa bataie de cap la scris)

10 comentarii:

  1. Din articol:"atunci cand o sa am eu vizitele lui atunci sa-l caut"

    Nu are cum sa aiba mai multe vizite(reale) din moment ce acea comunitate este mult mai tarana, plus multe alte criterii. Cu afirmatia aia a dat-o in bara. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. La ce sa te astepti de la un copil prost ca zzandrei

    RăspundețiȘtergere
  3. De obicei comenteaza pe aici... acum i-a tacut gurita.

    Leonardo te saluta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. numai comenta ma pe blog =))))))))) vietnamezule.. eu vorbesc de vizite si el imi scrie de " fata mea care o am " ! HAHAHAHAH

      ce suferinta.

      Ștergere
    2. Andrei...lasa-l! Nu uita: Cel mai inteligent cedeaza primul!
      Nu il mai baga in seama! Sa zica ce-i doreste inimioara! Pur si simplu, ignora-l!

      Ștergere
  5. Nu ai vazut ca a copiat si acel .gif "Banner-ul tau poate fi aici"?


    OBU

    RăspundețiȘtergere

Modereaza-ti singur limbajul! :)